Creatieve recruitment advertentie (9)

Wereldwijd zijn veel fraaie en creatieve recruitment advertenties te vinden. Ter inspiratie zal ik wekelijks een voorbeeld plaatsen op Recruiting Roundtable blog. De nadruk zal hier liggen op, nieuwe en oude, print advertenties of recruitment guerrilla acties in het buitenland.

Ditmaal overigens geen recruitment campagne maar een imago-campagne. Deze 11 milljoen euro kostende ” Venez comme vous êtes ” (“Come as you are”) campagne voor McDonald’s Frankrijk uit maart 2009 is inclusief:
– Pre-campagne virale video’s,
– 4 video’s (45 seconden en 30 seconden in lengte),
– print advertenties
– 32.000 posters van 4×3 meter

McDonald’s: Come as you are

Klik 2x om de afbeelding te vergroten
Klik 2x om de afbeelding te vergroten

McDonaldsMCDonalds Come as you are (2)

[vodpod id=Groupvideo.3520107&w=270&h=216&fv=]

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitment expert en een van Nederlands bekendste auteur en blogger op dit gebied. Hij schreef 5 vakboeken waaronder het eerste Nederlandstalige boek over (Recruitment via) LinkedIn en recent ‘Recruitment 3.0‘. Via Recruit2 helpt hij organisaties – zoals Knab, TomTom, KPN, Canon e.a. – succesvol bij het verbeteren of uit handen nemen van hun personeelswerving, van strategie tot realisatie. Hij is ook docent bij Recruiter University, Inholland Academy opleiding HRM en CRKBO geregistreerd.

Jacco Valkenburg has 618 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.