Gratis benchmarkrapport Recruitment Kengetallen

Recruitment wordt steeds belangrijker, branchespecifieke kengetallen voor recruitment dus ook. In november 2007 verscheen het boek Recruitment Kengetallen en het is, na ruim 5 jaar, hoogste tijd voor de opvolger.

De Recruitmentscan© is een online tool waarmee je binnen 30 minuten inzage krijgt in jouw recruitmentkengetallen en de basis legt voor een effectief recruitmentplan. Bovendien ontvang je gratis rapportages waarmee je o.a. de cijfers van jouw organisatie kunt vergelijken met die van branchegenoten.

Deelname aan de Recruitmentscan© geeft je onder meer antwoord op de volgende vragen:

  • Wat zijn de belangrijkste ken- en stuurgetallen van onze recruitment en inleencijfers?
  • Hoe is de volwassenheid van mijn recruitment(- en of inleen)organisatie?
  • Is onze taakverdeling effectief en is onze capaciteit op recruitment voldoende groot?
  • Hoe presteren onze recruiters? Halen we wel goede mensen binnen?
  • Hoe lang doen wij en onze branchegenoten over het vervullen van een vacature?

Je kunt deelnemen aan de Recruitmentscan© door de online vragenlijst in te vullen op http://www.recruitmentscan.nl/. Dit neemt circa 30 minuten tijd in beslag.

Het benchmarkrapport, waarvan de normale waarde EURO 1.499,-bedraagt, ontvang je tot en met 31 januari 2013 kosteloos.

Na het invullen krijg je binnen enkele dagen de eerste informatie toegestuurd en eind januari de laatste benchmarkrapporten die je kunt gebruiken voor je recruitmentplan. DOE DUS DIRECT MEE.

Persbericht

Nieuws of een vacature te melden? Berichten met eventuele bijlagen kunnen gemaild worden naar web @ recruit2.com. Ook berichten onder embargo kunnen langs deze weg worden doorgeven, geef daarbij duidelijk de duur van het embargo aan.

Persbericht has 110 posts and counting. See all posts by Persbericht

2 gedachten over “Gratis benchmarkrapport Recruitment Kengetallen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.