Seminar: Rekrutering via social media
Aankondiging seminar op 29 september 2009 te Brussel: Is the future of recruiting social?
Programma
- 13.15 – 13. 55 u: ontvangst & broodjes/buffet.
- LinkedIn campaigns and (software) solutions for recruitment/employer branding (Simon Kelly, director corporate solutions Europe LinkedIn)
- Case Deloitte : balans van twee jaar ervaring met social media op rekruteringsvlak (Erik Van den Branden, Director of HR Shared Services Deloitte Belgium)
- Panelgesprek deelnemers:
- Jeroen Fossaert : HR-director Netlog.com
- Dirk Stael : e-communication manager Randstad Belgium
- Maarten Leyts : managing director Trendwolves
- 16.45 – 17.15 u: afsluitende networking drink
Moderator: Karl Idigne (marketing manager Divisie KMO SD Worx – actief lid expertgroep ‘internal & employer branding’ van de Stichting Marketing)
Prijs deelname
– HR-directors/managers, verantwoordelijke werving & selectie in bedrijven/organisaties: 75 euro
– HR-dienstverleners en anderen: 125 euro.
Datum: 29 september 2009, 14 – 16.40 u
Organisatie: HRMinfo.net (knowledge & community for HR professionals)
Plaats : Rand Brussel
Onder meer de volgende bedrijven en HR-dienstverleners zullen aanwezig zijn: Compass Group, Mercuri Urval, Accumen, Randstad, Carrefour, Start People, Niko Group, De facto image building, Telenet, Limarex, Dieteren, Stepstone, IMS Health, Accent, Belgacom, SD Worx, U Z Brussels, ING, Jobat, Unisys, Universal Communication, Aramark, Universiteit Antwerpen, Anagro, Assurance Fédérale, Bekaert, Hudson, Defensie, Instrum Jutitia, Axa, FM Logistic, Arofex, Wolters Kluwer Nederland, USG People, Mc Donalds Belgium, Electrabel, PriceWaterhouseCoopers, Axis.
Pingback:Verslag seminar: Is the future of recruiting social? | Recruiting Roundtable Nederland