Creatieve recruitment campagne: Maak er werk van. Zaanstad. (14)

Wereldwijd zijn veel fraaie en creatieve recruitment advertenties te vinden. Ter inspiratie zal ik wekelijks een voorbeeld plaatsen op Recruiting Roundtable blog. De nadruk zal hier liggen op print advertenties, crossmedia campagnes of recruitment guerrilla acties.

Vandaag een nieuwe arbeidsmarktcampagne voor Gemeente Zaanstad; www.werkenbijzaanstad.nl

Maak er werk van. Zaanstad.

Gemeente Zaanstad wil zich als aantrekkelijke werkgever profileren en zowel nu als in de toekomst voldoende geschikte medewerkers aantrekken. Zaanstad heeft TMP Worldwide daarom gevraagd om een arbeidsmarktcampagne te ontwikkelen. Zaanstad is ambitieus en toekomstgericht. Daarom zoekt Zaanstad medewerkers die kansen zien waar anderen misschien overheen zouden kijken. We prikkelen de doelgroep in de campagne met beelden die in potentie iets aantrekkelijks hebben, maar waarmee je als kijker iets moet doen om dat te zien. De verschillende uitingen koppelen we aan belangrijke thema’s binnen de gemeente, zoals sociaal-maatschappelijke ontwikkeling, milieu en klantcontact.


Media: Online, print, outdoor, evenement.

Met dank aan TMPW voor de medewerking aan deze rubriek.

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitmentarchitect en één van Nederlands bekendste auteur en trainer op dit gebied. Met 25 jaar ervaring in werving, heeft hij een scherp inzicht in de industrie verworven. Hij schreef 7 vakboeken waaronder ‘Recruitment 4.0‘ in 2023. Hij is ook een fervent gebruiker van AI en ChatGPT.

Jacco Valkenburg has 603 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.