Creatieve arbeidsmarktcampagne (24)

AKD is nieuwsgierig naar mensen en hun bagage. Wat houdt je bezig? En wat motiveert je precies? Naar de doelen die je stelt. Wat je wilt bereiken in het leven. En hoe je dat denkt te gaan doen. Kortom: AKS is benieuwd naar wie je bent.

PersoneelZaak ontwikkelde de nieuwe arbeidsmarktcampagne voor AKD onder het thema ‘Wat neem jij mee?‘. AKD is een van de grotere advocaten-  en notarissenkantoren met vestigingen in Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam en Brussel.

Het kantoor werft met name starters en staat bekend om haar persoonlijke aanpak. Dit gegeven vormde de conceptuele insteek voor de campagne. Het concept wordt in de markt gezet met advertenties, webvertising en verschillende acties en evenementen door het jaar heen. Alle middelen verwijzen naar de site www.watneemjijmee.nl. Hier vind je de kennismakingsactiviteiten, een overzicht van de vacatures voor studenten en starters en meer.

Wat neem jij mee?


Klik 2x op de afbeelding om deze te vergroten

Nederland, Januari 2010

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitment expert en een van Nederlands bekendste auteur en blogger op dit gebied. Hij schreef 5 vakboeken waaronder het eerste Nederlandstalige boek over (Recruitment via) LinkedIn en recent ‘Recruitment 3.0‘. Via Recruit2 helpt hij organisaties – zoals Knab, TomTom, KPN, Canon e.a. – succesvol bij het verbeteren of uit handen nemen van hun personeelswerving, van strategie tot realisatie. Hij is ook docent bij Recruiter University, Inholland Academy opleiding HRM en CRKBO geregistreerd.

Jacco Valkenburg has 621 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.