TNT Post: Werk je fit als zaterdagbezorger

TNT Post lanceert de campagne ‘werk je fit als zaterdagbezorger’. Hiermee richt het grootste postbedrijf van Nederland zich nadrukkelijk op de doelgroepen studenten en scholieren. De campagne maakt duidelijk dat dit bijbaantje twee zaken combineert die voor hen aantrekkelijk zijn. Als zaterdagbezorger kun je namelijk én geld verdienen én een abonnement op de sportschool uitsparen. De campagne is ontwikkeld door TMP Worldwide en omvat radio, study’s, schoolboards, flyers en advertenties. Maar het zwaartepunt ligt op de online middelen met (video)banners, google ads en een actiesite: werkjefitalszaterdagbezorger.nl.

Bron: TMP Worldwide

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitmentarchitect en één van Nederlands bekendste auteur en trainer op dit gebied. Met 25 jaar ervaring in werving, heeft hij een scherp inzicht in de industrie verworven. Hij schreef 7 vakboeken waaronder ‘Recruitment 4.0‘ in 2023. Hij is ook een fervent gebruiker van AI en ChatGPT.

Jacco Valkenburg has 603 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

5 gedachten over “TNT Post: Werk je fit als zaterdagbezorger

  • 09/05/2010 om 11:44
    Permalink

    Hoe kan ik soliciteren op dit baantje?

  • 06/09/2010 om 12:09
    Permalink

    hoi ik wil graar solliciteren

  • 06/09/2010 om 13:12
    Permalink

    Indien je interesse hebt in deze baan solliciteer dan via werkjefitalszaterdagbezorger.nl

    Succes!

  • 04/01/2012 om 16:01
    Permalink

    Ik wil graag weten meer informatie over deze baan

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.