T-Mobile recruitment campagne: T9 sms advertentie

Niet zo veel mogelijk maar zo goed mogelijk. Dat geldt voor alle recruitmentcampagnes. Zo ook voor T-Mobile die studenten zocht met een passie voor telecom. Als je een gecodeerde advertentie maakt die alleen heavy sms-users begrijpen die hun T9 dictionary gebruiken, heeft dat een goed preselecterend effect. Een unieke combinatie van offline en mobiele communicatie.

Bron: Maximum

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitment expert en een van Nederlands bekendste auteur en blogger op dit gebied. Hij schreef 5 vakboeken waaronder het eerste Nederlandstalige boek over (Recruitment via) LinkedIn en recent ‘Recruitment 3.0‘. Via Recruit2 helpt hij organisaties – zoals Knab, TomTom, KPN, Canon e.a. – succesvol bij het verbeteren of uit handen nemen van hun personeelswerving, van strategie tot realisatie. Hij is ook docent bij Recruiter University, Inholland Academy opleiding HRM en CRKBO geregistreerd.

Jacco Valkenburg has 603 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.