Lekker werken bij Albron

Albron is een van de grootste cateraars van Nederland. Je vindt Albron bij bedrijven, overheden, op scholen en universiteiten, in zorginstellingen en op feesten en partijen. Medewerkers van Albron serveren honderdduizenden mensen dagelijks een heerlijke lunch, een kopje koffie of een compleet diner.

Om deze medewerkers te werven, ontwikkelde TMP Worldwide voor Albron de campagne ‘Lekker werken’. Want het ís lekker werken bij Albron: lekker aan de slag in een gezellig team met als sleutelwoorden betrokkenheid, plezier, flexibiliteit en vrijheid. Dat zijn volgens de medewerkers de ingrediënten van het werken bij Albron. En dat wil men ook echt laten zien.

In de campagne wordt het werken bij Albron gekoppeld aan allerlei vormen van lekker eten en drinken die de gemiddelde cateringmedewerker dagelijks voorbij ziet komen. Van ‘lekker managen’ tot ‘lekker presteren’ en ‘lekker samenwerken’: bij Albron is het gewoon lekker werken.

Met dank aan TMP Worldwide

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitment expert en een van Nederlands bekendste auteur en blogger op dit gebied. Hij schreef 5 vakboeken waaronder het eerste Nederlandstalige boek over (Recruitment via) LinkedIn en recent ‘Recruitment 3.0‘. Via Recruit2 helpt hij organisaties – zoals Knab, TomTom, KPN, Canon e.a. – succesvol bij het verbeteren of uit handen nemen van hun personeelswerving, van strategie tot realisatie. Hij is ook docent bij Recruiter University, Inholland Academy opleiding HRM en CRKBO geregistreerd.

Jacco Valkenburg has 621 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.