Guerrilla Recruitment via… Foursquare

Oude marketing kan de prullenbak in. Want wat is in vredesnaam nog de impact van een advertentie? De tijd van zenden is bovendien voorbij. Marketing draait vandaag om content en conversaties. Om merkrelevante content met toegevoegde waarde. Om verhalen die het waard zijn om te delen.

Dit verhaal gaat over Foursquare dat bij een heleboel mensen bekend is als location-based service. De volgende guerrilla campagne van EuroRSCG toont aan dat zelfs hier creatieve mogelijkheden zijn om een recruitment boodschap te verspreiden.

Ken je nog meer recente voorbeelden van guerrilla marketing in recruitment? Laat het ons weten in een reactie hieronder.

Mocht je zelf meer inspiratie zoeken, kom dan maandag 26 november naar onze Boardroom Session met Cor Hospes, de guerrilamarketinggoeroe van Nederland.

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitment expert en een van Nederlands bekendste auteur en blogger op dit gebied. Hij schreef 5 vakboeken waaronder het eerste Nederlandstalige boek over (Recruitment via) LinkedIn en recent ‘Recruitment 3.0‘. Via Recruit2 helpt hij organisaties – zoals Knab, TomTom, KPN, Canon e.a. – succesvol bij het verbeteren of uit handen nemen van hun personeelswerving, van strategie tot realisatie. Hij is ook docent bij Recruiter University, Inholland Academy opleiding HRM en CRKBO geregistreerd.

Jacco Valkenburg has 621 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.