Creatieve arbeidsmarktcommunicatie campagne (22)

De nieuwe employer brandingcampagne van het Openbaar Ministerie, is een bijzonder verhaal. Onder het motto ‘wordt vervolgd’ krijgt de doelgroep (potentiële officieren van justitie) brokken informatie voorgeschoteld. Net als in het echt. Verzamelen ze die brokken informatie, dan vormt zich een perfect en realistisch beeld van het werk van de officier, als spin in het web van collega’s en partijen als politie en rechtspraak.

De multimediale campagne is een advertentietekst vermomd als literaire thriller waarvan het effect is om op officiervanjustitie.nl het vervolg te gaan bekijken.

Wordt vervolgd op officiervanjustitie.nl

Klik 2x op de afbeelding om deze te vergroten

Website: officiervanjustitie.nl

Fotografie en film: Emilio Brizzi
Concept, productie en website: ACA/JES 2009

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitment expert en een van Nederlands bekendste auteur en blogger op dit gebied. Hij schreef 5 vakboeken waaronder het eerste Nederlandstalige boek over (Recruitment via) LinkedIn en recent ‘Recruitment 3.0‘. Via Recruit2 helpt hij organisaties – zoals Knab, TomTom, KPN, Canon e.a. – succesvol bij het verbeteren of uit handen nemen van hun personeelswerving, van strategie tot realisatie. Hij is ook docent bij Recruiter University, Inholland Academy opleiding HRM en CRKBO geregistreerd.

Jacco Valkenburg has 618 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.