Arbeidsmarktcampagne: De natuur werkt al voor Eneco.

Wereldwijd zijn veel fraaie en creatieve recruitment advertenties te vinden. Ter inspiratie plaats ik regelmatig een voorbeeld op het Recruiting Roundtable blog. De nadruk zal hier liggen op, nieuwe en oude, print advertenties of recruitment guerrilla acties in Nederland.

De opdrachtgever: Eneco

De arbeidsmarktcampagne: De natuur werkt al voor Eneco.

De propositie: Vooruitgang is natuurlijk bij Eneco. In diverse innovatieve projecten doen de wind, de zon, het zeewater en zelfs de mest van koeien al goed werk voor het energiebedrijf. Nu jij nog.

Eneco wil naar een volledige duurzame energievoorziening in 2030. Om die ambitie te realiseren, zoekt ze medewerkers die zelf ook willen vernieuwen. Samenwerken met de kracht van de natuur; wie wil dat nou niet?

De middelen: arbeidsmarktcommunicatiebureau Maximum maakte webfilmpjes, advertenties en een compleet nieuwe werkenbij-website, http://www.werkenbijeneco.nl, waarmee Eneco ook in de arbeidmarkt duurzaam haar voordeel kan doen.

PS. Nieuwe inzendingen zijn altijd welkom.

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitmentarchitect en één van Nederlands bekendste auteur en trainer op dit gebied. Met 25 jaar ervaring in werving, heeft hij een scherp inzicht in de industrie verworven. Hij schreef 7 vakboeken waaronder ‘Recruitment 4.0‘ in 2023. Hij is ook een fervent gebruiker van AI en ChatGPT.

Jacco Valkenburg has 603 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.