Creatieve arbeidsmarktcommunicatie campagne (22)

De nieuwe employer brandingcampagne van het Openbaar Ministerie, is een bijzonder verhaal. Onder het motto ‘wordt vervolgd’ krijgt de doelgroep (potentiële officieren van justitie) brokken informatie voorgeschoteld. Net als in het echt. Verzamelen ze die brokken informatie, dan vormt zich een perfect en realistisch beeld van het werk van de officier, als spin in het web van collega’s en partijen als politie en rechtspraak.

De multimediale campagne is een advertentietekst vermomd als literaire thriller waarvan het effect is om op officiervanjustitie.nl het vervolg te gaan bekijken.

Wordt vervolgd op officiervanjustitie.nl

Klik 2x op de afbeelding om deze te vergroten

Website: officiervanjustitie.nl

Fotografie en film: Emilio Brizzi
Concept, productie en website: ACA/JES 2009

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is oprichter van Recruit2 en Recruiting Roundtable, een onafhankelijk recruitment expert, trainer, en tevens auteur van meerdere boeken over recruitment (30.000 exemplaren verkocht). Sinds 1996 staat hij internationale organisaties bij in het verbeteren of uit handen nemen van het werving- en selectieproces.

Jacco Valkenburg has 617 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.