Arbeidsmarktcampagne van de maand (6): Rabobank Graduates Json IT project

Deze maand een innovatieve campagne van de Rabobank gericht aan IT graduates en Young Professionals.

Met de pakkende titel: Friday the 13th … Durf jij het aan?

Het ijshockey masker van Jason wordt getoond uit een bekende horrorfilm met de vergelijking Jason of JSON? Dat laatste staat voor JavaScript.

Kortom, een pakkende titel, innovatieve benadering waardoor een moeilijk te bereiken en te overwegen doelgroep, namelijk IT graduates en IT starters worden geprikkeld om zich aan te melden voor het event op Vrijdag 13 Februari 2015.

De volgende uiting is hiervoor gebruikt:

HTML Rabobank voor Direct Students website jan 2015

Mijn vraag aan jullie: Is de strekking van de HTML/nieuwsbrief duidelijk en wat zou je als marketeer of recruiter anders doen?

En een tweede vraag: Hoe zou je zelf IT starters willen bereiken en overtuigen om deel te nemen aan een event?

Hoop van je te horen.

Volgende maand zie je weer een nieuwe campagne van de maand, waarschijnlijk een van Achmea, Accenture, Gemeente Den Haag, SNS Bank, PwC of Shell die in deze periode worden gecommuniceerd. Voorkeur voor 1 van deze werkgevers en benieuwt naar hun campagne? Laat het mij weten en dan werk ik die volgende maand uit.

Als afsluiter een leuke teaser van de Rabobank die hoort bij dit event
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=t_Jp9bocWWk[/youtube]

Stefan van Eerde

Arbeidsmarktcommunicatie specialist gericht op talentvolle studenten/starters. Ik hou van goed ontworpen recruiment campagnes die functioneel zijn en er mooi uitzien. Sinds 2006 partner bij Direct Students BV.

Stefan van Eerde has 9 posts and counting. See all posts by Stefan van Eerde

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.