Arbeidsmarktcampagne van de maand (5): Lyceo Examentrainers

Het nieuwe jaar is weer fris van start gegaan en ook dit jaar blijf ik verder gaan met het delen van een Arbeidsmarkt campagne van de maand.

De slimste bijbaan van Nederland

Dit keer gericht op een wat jongere doelgroep, 2e jaars (en ouder) WO studenten die graag een bijbaan willen hebben waarmee zij zichzelf kunnen doorontwikkelen met de titel: De slimste bijbaan van Nederland. Een bijbaan op niveau ipv een baantje in een winkel of bij een kweker (hoe mooi en leerzaam dat ook kan zijn spreek ik uit eigen ervaring). Weer wat anders dan de meeste campagnes die gericht zijn op master studenten of hbo laatstejaars studenten en starters.

Voor deze campagne worden Examentrainers geworven die tijdens een selectiedag worden gekozen uit de studenten die zich voor deze dag aanmelden. Daarbij wordt gekeken naar persoonlijke vaardigheden zoals presentatie skills en naar criteria zoals eindcijfer voor het vak waarin de student examentraining wil geven, bijv. Engels, Economie of Scheikunde.

De volgende uiting is hiervoor gebruikt:
Lyceo Examentrainers

Jouw mening?

Mijn vraag aan jullie: wat spreekt je het meeste aan in dit aanbod richting deze studentendoelgroep? En wat zou je anders doen? Graag een reactie hieronder.

Heb je zelf kinderen die studeren en als examentrainer aan de slag willen gaan? Of ben je zelf een WO student en op zoek naar de beste bijbaan? Klik hier om uitgenodigd te worden voor de selectie dag.

Volgende maand zie je weer een nieuwe campagne van de maand, misschien wel die van de Rabobank of Shell die wij deze maand verzenden.

Stefan van Eerde

Arbeidsmarktcommunicatie specialist gericht op talentvolle studenten/starters. Ik hou van goed ontworpen recruiment campagnes die functioneel zijn en er mooi uitzien. Sinds 2006 partner bij Direct Students BV.

Stefan van Eerde has 9 posts and counting. See all posts by Stefan van Eerde

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *