Arbeidsmarktcampagne van de maand (4): Defensie Tech Talent Event Vliegbasis Eindhoven

Zo vlak voor de kerst de 4e campagne van de maand, dit keer in opdracht van Defensie. In samenwerking met drie grote bureaus is het Tech Talent Event gepromoot onder HBO en WO laatstejaars studenten in de technische richtingen.

Dit was een omvangrijke campagne via diverse mediakanalen, waarbij Direct Students een mailing richting 11.914 studenten heeft verzorgd. Een prachtig event in Eindhoven waar uiteindelijk 320 relevante bezoekers aanwezig waren.

Hieronder de uiting die gecommuniceerd is:

HTML Defensie via Starcom GroupM en Maximum voor Direct Students website

Wil je de highlights van het event bekijken, zie dan het filmpje op YouTube
[youtube]http://youtu.be/IaujkN0qnkg[/youtube]

Technicus bij Defensie – Je moet het maar kunnen

Dit is wat mij betreft het schoolvoorbeeld van hoe je een arbeidsmarktcampagne moet vormgeven.
Goede compacte uitingen, sterk ontworpen, mooie aansprekende event, goede targetting en een mooi resultaat.  Goed werk van de betrokken en verantwoordelijke bureaus!

Hopelijk geeft deze uiting en de campagne je inspiratie voor je eigen arbeidsmarktcampagnes, of je nu werkt voor een bank, accountant, FMCG of technische dienstverlener. Denk goed na over wat jou als werkgever uniek maakt en verwerk dat ik je uitingen en je wervingsevents.

Alvast heel fijne feestdagen en succes met de plannen voor 2015!

Stefan van Eerde

Arbeidsmarktcommunicatie specialist gericht op talentvolle studenten/starters. Ik hou van goed ontworpen recruiment campagnes die functioneel zijn en er mooi uitzien. Sinds 2006 partner bij Direct Students BV.

Stefan van Eerde has 9 posts and counting. See all posts by Stefan van Eerde

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.