T-Mobile recruitment campagne: T9 sms advertentie

Niet zo veel mogelijk maar zo goed mogelijk. Dat geldt voor alle recruitmentcampagnes. Zo ook voor T-Mobile die studenten zocht met een passie voor telecom. Als je een gecodeerde advertentie maakt die alleen heavy sms-users begrijpen die hun T9 dictionary gebruiken, heeft dat een goed preselecterend effect. Een unieke combinatie van offline en mobiele communicatie.

Bron: Maximum

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitmentarchitect en één van Nederlands bekendste auteur en trainer op dit gebied. Met 25 jaar ervaring in werving, heeft hij een scherp inzicht in de industrie verworven. Hij schreef 7 vakboeken waaronder ‘Recruitment 4.0‘ in 2023. Hij is ook een fervent gebruiker van AI en ChatGPT.

Jacco Valkenburg has 603 posts and counting. See all posts by Jacco Valkenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.