Arbeidsmarktcampagne: De natuur werkt al voor Eneco.

Wereldwijd zijn veel fraaie en creatieve recruitment advertenties te vinden. Ter inspiratie plaats ik regelmatig een voorbeeld op het Recruiting Roundtable blog. De nadruk zal hier liggen op, nieuwe en oude, print advertenties of recruitment guerrilla acties in Nederland.

De opdrachtgever: Eneco

De arbeidsmarktcampagne: De natuur werkt al voor Eneco.

De propositie: Vooruitgang is natuurlijk bij Eneco. In diverse innovatieve projecten doen de wind, de zon, het zeewater en zelfs de mest van koeien al goed werk voor het energiebedrijf. Nu jij nog.

Eneco wil naar een volledige duurzame energievoorziening in 2030. Om die ambitie te realiseren, zoekt ze medewerkers die zelf ook willen vernieuwen. Samenwerken met de kracht van de natuur; wie wil dat nou niet?

De middelen: arbeidsmarktcommunicatiebureau Maximum maakte webfilmpjes, advertenties en een compleet nieuwe werkenbij-website, http://www.werkenbijeneco.nl, waarmee Eneco ook in de arbeidmarkt duurzaam haar voordeel kan doen.

PS. Nieuwe inzendingen zijn altijd welkom.

Over Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is oprichter van Recruit2 en Recruiting Roundtable, een onafhankelijk recruitment expert, trainer, en tevens auteur van 2 boeken over solliciteren en recruitment via LinkedIn. Sinds 1996 staat hij internationale organisaties bij in het verbeteren of uit handen nemen van het werving- en selectieproces.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>