Cupido richt zijn pijlen op potentiële postbezorgers
Wat is spannender dan een anonieme brief van een stille liefde. Op Valentijnsdag kijken veel mensen dan ook extra uit naar de postbezorgers van TNT Post. In de wervingsactie die TMP Worldwide voor TNT Post ontwikkelde, wordt dit treffend verbeeld. In een paginagrote advertentie en op flyers die de postbezorgers huis aan huis bezorgen. In Rotterdam staat zelfs een levend standbeeld van Cupido met een posttas. Voorbijgangers krijgen van hem een oranje roos met een kaartje waarop Cupido hen uitnodigt om postbezorger bij TNT Post te worden. Om zo élke dag mensen blij te maken.
Een fraai voorbeeld van goede mediaplanning en gebruik van feestdagen in arbeidsmarktcampagnes!
Doelstelling: Postbezorgers werven.
Opdrachtgever: TNT Post
Medium: Print, dm en actiemarketing
Creatie: TMP Worldwide, februari 2010
Grappige reclame uiting idd, goed gebruik gemaakt van de feestdagen en outdoor / guerrilla marketing