Social Media Congres – 18 februari 2010

“The next step in social media”

Sociale netwerken, we kunnen er niet meer omheen. Sociale media kunnen u helpen de band met uw klanten te versterken. En hebben de kracht om een merk loyaliteit te creëren. Het is de dialoog waar het om draait, want die zorgt voor een binding met de klant. En dat zal uiteindelijk leiden tot een zekere merkvoorkeur, een hogere loyaliteit en daarmee ook hogere verkopen.

Sociale media moeten steeds meer een centraal onderdeel van de marketingactiviteiten zijn. Alleen aanwezig zijn in de social media netwerken  is niet meer genoeg.  Het 2de Social Media Congres op 18 februari 2010 laat u zien hoe u “the next step” in social media zet. Met op het programma o.a.:

● Connect! De impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap

Door: Menno Lanting, Director of Education van De Baak en auteur van Connect!

● Product development: de potentie van social media als katalysator voor innovatie

Door: Johan Sanders, Innovation Director Sara Lee/Douwe Egberts

● De toepassing van social media op het gebied van marketing

Door: Sytse kooistra, Pickle Factory

● Webcare: welke factoren bepalen de return-on-investment?

Door: Peter Kerkhof, Associate Professor Communicatiewetenschap, Vrij Universiteit Amsterdam

● Online recruitment in 2010: de vele aspecten van netwerven

Door: Jacco Valkenburg, oprichter van IPRC, auteur van Recruitment via LinkedIn en winnaar van de Best Social Recruiter Award 2009.

● DSB The Movie: hoe een idee op Twitter nog al uit de hand liep

Door: Jan Willem Alphenaar, initiatiefnemer DSB The Movie en marketingcommunicatie-adviseur

Voor meer informatie en aanmelding www.SocialMediaCongres.nl

[vodpod id=Groupvideo.4511627&w=270&h=220&fv=]

Over Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is oprichter van Recruit2 en Recruiting Roundtable, en een onafhankelijk recruitment expert, trainer en auteur. Sinds 1996 staat hij internationale organisaties bij in het verbeteren of uit handen nemen van het werving- en selectieproces.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *